Smart City World Congress

Notícia 18.11.22

L'Agència posa en valor les empreses metropolitanes

Els dies 15, 16 i 17 de novembre va tenir lloc a la Fira Barcelona Gran Via l'Smart City Expo World Congress. Com cada any, l'Agència Metropolitana hi ha estat present a l'stand de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

La prioritat de l'Agència és impulsar el creixement inclusiu i sostenible. En aquesta línia, es va apostar per donar visibilitat a les empreses metropolitanes més innovadores en l'àmbit de les ciutats intel·ligents, sis de les quals, van estar presents a l'stand de l'AMB. Es tracta d'AEMES Smart, CERC, Digital Smart Group, Hedyla, Nabla Vision i Urban Air Purifier. Totes van fer una valoració molt positiva del seu pas per la fira.

També es va posar en valor a les empreses metropolitanes d'altres àmbits mitjançant HubTalent, la plataforma metropolitana d'impuls a la innovació oberta. Cinc startups van presentar solucions disruptives per dinamitzar la innovació metropolitana.

L'Agència també ha mostrat -dins de la seva aposta pel big data com a eina de desenvolupament- les possibilitats que ofereix l'anàlisi de grans volums de dades amb intel·ligència artificial aplicada a monitorar l'activitat econòmica, en aquest cas el sector turístic i, en concret, el projecte de turisme intel·ligent SIIT.

També han tingut una presència central a la fira altres àmbits de treball de l'Agència estretament relacionats amb les ciutats intel·ligents, com ara el paper de l'hidrogen verd en la descarbonització i les possibilitats que ofereix la tecnologia 5G als PAE.
IMG

Enllaços relacionats

Compartir